پاتوق ماماناي گل آذر 1393 و ني ني هاي نازنازي شون

آیا میدانید تهوع بارداری نشانه هوش بالای جنین است !

1393/4/28 14:45
282 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر می رسد تهوع صبحگاهی در دوران بارداری ناشی از وضعیت هورمونی بدن مادر بوده و هوش کودک را تحت تاثیر قرار می دهد.
حالت تهوع به ویژه در صبحگاه یکی از علایم اولیه بارداری است. این حالت ناخوشایند که ویار نام دارد، در اغلب خانم های باردار مشاهده می شود.
 این اختلال گرچه مشکلاتی را برای مادر باردار ایجاد می کند، اما می تواند نشانه ضریب هوشی بالا در فرزندی باشد که او در راه دارد.
 محققان بیمارستان کودکان در تورنتو (کانادا) نشان دادند تهوع صبحگاهی در دوران بارداری نشانه خوبی بوده و هوش بالای جنین را به اثبات می رساند.
 برای انجام این مطالعه، پژوهشگران 120 زن را كه در گذشته در دوران بارداری خود تهوع و دل‌آشوبه صبحگاهی را تجربه كرده بودند، انتخاب نموده و پس از آن از كودكان این زنان كه بین 3 تا 7 سال سن داشتند، آزمایشات استانداردی برای ارزیابی بهره هوشی به عمل آوردند.
 نتایج این تحقیق نشان داد کودکان مادرانی كه در زمان بارداری ویار صبحگاهی داشتند، نمرات بالاتری كسب کرده و در آزمون های مربوطه موفق تر عمل می کنند.
 به نظر می رسد تهوع صبحگاهی در دوران بارداری ناشی از وضعیت هورمونی بدن مادر بوده و هوش کودک را تحت تاثیر قرار می دهد.

تهوع بارداری,حالت تهوع بارداری

منبع:

http://www.beytoote.com/wedlock/bardari/nausea1-intelligence-embryos.html

 

زیبا

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهربان
28 تیر 93 15:07
عزیزم من اصلا تهوه نداشتم خیلی راحت بودم اما ی پسمل خیلللللللللللللیییییییییییییییی با هوش دارم [سلام عزيزم. بله درست ميگين هييييييييچ کدوم از اين چيزا هيچوقت صد در صد نيست. در بارداري بدن مادرا با هم فرق داره و گاهي تهوع ربطي به هيچي پيدا نمي کنه. ممنون به ما سر زدين.]