پاتوق ماماناي گل آذر 1393 و ني ني هاي نازنازي شون

اينم خبراي خوووووووووب امروز!

1393/5/14 22:20
487 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قندک که نگران صداي قلب ني ني بود امروز بالاخره صداي قلبشو شنيد.

احساسات قشنگشو در قالب اين متن بخونيد!

 

من که دیروز نیمه عمر شدم از دست این نی نی وروجک

شنبه رفته بودم پیش دکترم و نتونسته بود از روی شکمم صداس قلبشو برام بذاره! چون میگفت خیلی وول میزنه

دیروز دوباره رفتم پیش دکترم برای نشون دادن جواب آزمایشات و ازش خواستم صدای قلب نی نی رو برام بذاره

این دفعه هم هر چی گشت نتونست صدای قلبشو بذاره!
منو میگی! داشتم سکته میکردم! اشکام میریخت! دکتر میگفت نگران نباش من دارم تعداد ضرباتش رو میبینم روی دستگاه ولی چون حرکت میکنه دستگاه نمی تونه صداشو پخش کنه!
ولی من که روی دستگاه رو نگاه میکردم می دیدم عدد مربوط به تعداد ضربان قلب هی کم و زیاد میشه! با خودم گفتم این مورد اعتماد نیست ! به دکتر هم گفتم شاید ضربان قلب خودم رو نشون میده! گفت نه مال هر دو رو نشون میده
دکتر دید گریه میکنم گفت مگه حرکاتش رو نمیفهمی؟ منم گفتم چرا می فهمم ولی چون صدای قلبشو نمی تونین پخش کنین با خودم میگم نکنه اشتباه حس میکنم و این حرکاتش نیست!

خلاصه از دکتر خواستم سونوی اورژانسی بهم داد و رفتم سونویی که مون نزدیکی بود
شوشو هم همراهم بود. تو سونو هم که نشسته بودم اشک میریختم دست خودم نبود نگران بودم
خلاصه نوبتم شد رفتم تا روی تخت خوابیدم باز اشکام سرازیر شدن! دکتر سونو هم یه پیر مرد بود. تا سونو رو شرع کرد اولین کار این بود که با صدای بلند ضربا قلب نی نی رو برام پخش کرد! منم دیگه اشک ریختنم تبدلی شد به هق هق! ولی این بار از خوشحالی
بعد گفت همه چیش خوبه حرکاتش و ضربانش طبیعیه!
دکتر سونو دو بار ازم پرسی د زود به زود میفرستت دسشویی . درسته؟؟ منم گفتم بله! گفت بچه به پا هست و با پاش مدام داره به مثانه ات لگد میزنه
بهم گفت فقط بخاطر ضربان قلب اینقدر نگران بودی؟ منم گفتم آره! گفت خیلی حرکت میکنه شما متوجه نمیشی! گفتم چرا متوجه حرکاتش میشم ولی چون دکتر صدای قلبشو پیدا نکرد نگران شدم نکنه زبونم لال قلبش ضعیف میزنه!
ازش درباره جفت هم پرسیدم که وضعیتش چجوریه گفت پایین نیست و جاش خوبه
وزن نی نی رو سوال کردم گفت وزنش رو تو 5 ماه میخوای چیکار! ماه های آخر وزنش مهمه
گفتم چون اوایل خونریزی پشت جفت داشتم می خوام ببینم خوب رشد کرده یا نه!
خلاصه وزنش رو نگفت
جنسیتش رو هم برای بار سوم گفتن پسره

 

خدا رو شکر واقعا! بهش تبريک ميگيم و براش يه زايمان راحت و يه ني ني سالم و خوشگل آرزو مي کنيم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانيار
18 مرداد 93 12:33
مهناز عزيزم ممنونم بابت زحمتي كه ميكشي و همه خاطرات و تجاربمون رو اينجا مي نويسي[سلام. خواهش مي کنم عزيزم..کاري نمي کنم. قربون اين عکساي خوشگل سانيار جون]