پاتوق ماماناي گل آذر 1393 و ني ني هاي نازنازي شون

مطالب مهم کلاس بارداری خانم دکتر روستا واسه مامانای گل-قسمت چهارم

1393/5/2 9:35
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

پدران و بارداري

اين مطلب بسيار جالبه حتما بخونيدش!زیبا

 

سندروم کواد couvade syndrome:
این سندروم نوعی بارداری کاذب در مردان ایجاد میکنه.برخی مردان در طول دوران بارداری همسرشلن دچار اضافه وزن،پا درد و کمر درد،زودرنجی و حتی حالت تهوع میشن که به ان سندروم کوباد گفته میشه که یه نوع بارداری کاذبه و معمولا ناشی از اینه که مردان در این دوران به دنبال تامین امنیت مالی و روحی خانواده هستند. استرس به عنوان یک فعالیت شیمیایی در بدن می تواند با آزاد کردن هورمونها و مواد شیمیایی باعث بروز و تشدید علائم ظاهری در این افراد شود. این استرس بیشتر با چیزهایی مثل استرس و مشغله شغلی، نگرانی های مالی ، نگرانی های بهداشتی و دست و پای سرد همراه است. بارداری برای هردو ( زن و مرد ) استرس و نگرانی هایی دارد. با کمی همدلی همسران، اطرافیان و اعضای خانواده می توان این دوره پر فراز و نشیب را سپری کرد.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنينمحبت

اگرچه بیشتر مردان دوست ندارند درباره این علائم صحبت کنند ولی این یک واقعیت و یک امر طبیعی است. در واقع بسیاری از متخصصان در شرایط خاص به طور خودکار انتظار چنین نشانه هایی را دارند.

 

تحقیقات نشان میدهد که 4% مردان بعد از زایمان همسرانشان دچار افسردگی میشن.
یادتون باشه در بارداری هیچ منعی در ارتباط جنسی وجود نداره مگر به دستور پزشک.
تماس های چشمی،لمس ها و نوازش ها نیز جزیی از زندگی جنسی هستند نه فقط ارضا شدن.

در سه ماهه دوم رابطه جنسی 1-2 دوبار در هفته مجاز است ولی حتما بعد رابطه مثانه خالی شود.
در سه ماهه سوم دو حالت وجود داره:
1.میل جنسی زن از بین میره
2.به دلیل حجم خون بالا تو لگن میل جنسی شما زیاد میشه ولی اگه همسر شما میلی به برقراری ارتباط نداره نگران نباشید چون میل جنسی مردان رفته رفته در بارداری شما کم میشه و در ماه آخر به صفر میرسه چون میزان تستسترون خون در مردان بسیار کم شده و میلش به جفتگیری صفر میشه.پس اگه شوهرتون نمیخواد کلنجار نرید.پای کسی در میون نیست مطمئن باشید.

 

صدای مردانه صدای جذابی واسه کودکان است و صدای پدر یه محرک صدایی مثبت برای کودک محسوب میشه.

 

شوهرتون رو مجبور نکنید که بیا با بچه حرف بزن.این مساله با اجبار نمیشه بلکه باید از ته دل انجام شه.همین که شوهرتون با لحن خوب با شما صحبت میکنه و کودک درونتون صدای او رو با لحن مثبت دریافت میکنه کافیست حتما از او نخواهید روبروی شکم شما بشینه و حرف بزنه بسیاری از مردان عقلایی هستند و تا کودک را نبینند اون حسی رو که باید ندارند.

زبان

 

پسندها (1)

نظرات (0)